تجهیزات داخل استخر

تجهیزات داخل استخر

تجهیزات داخل استخر

عمدتا تجهیزات استفاده شده داخل استخر شنا را می توان به بخش تاسیسات و لوازم ایمنی و مراقبتی تقسیم نمود. همانطور که می دانید بیشتر تجهیزات گران قیمت همچون سیستم تصفیه استخر در خارج از مخزن اصلی جای می گیرد. موارد استفاده شده در داخل مخزن تخصصی بوده و البته برخی موارد ظاهری و ایمنی می باشد که احتمالا آن ها را دیده باشید. در این مطلب به بررسی هر یک از این قسمت ها و معرفی گزینه ای چندی از این محصولات می پردازیم.

قسمت های مختلف تجهیزات داخل استخر

  • تاسیسات داخلی
  • آبنما ها و فواره ها
  • تجهیزات ایمنی

تجهیزات استفاده شده در تاسیسات داخلی استخر

این بخش شامل لوله کشی ، دریچه های اسکیمر ، کانال های عبور آب ، چراغ و نورپردازی ، دریچه های خروجی آب و آبنما ها و فواره ها می باشد. این قسمت در عین سادگی نیازمند اهمیت بالایی می باشد و از آنجایی که بیشتر این تجهیزات داخلی قبل از بتن ریزی جای گذاری می شوند، در صورت اشتباه پس از تخریب و رفع خرابی شما می بایست تمامی سازه را بصورت مجدد بسازید.

نمونه تجهیزات داخل استخر

نمونه تجهیزات داخل استخر

همچنین تاسیسات داخلی استخر ارزش هزینه کردن بیشتر را دارد و هر مقدار که کیفیت لوازم شما بیشتر باشد، می توان گفت عمر و دوام استخر شما بیشتر خواهد بود. از طرفی نیاز به هزینه کمتری برای نگهداری از ان خواهید داشت.

لوازم و تجهیزات ایمنی استخر

تجهیزات ایمنی استخر شنا

تجهیزات ایمنی استخر شنا

طبق بخشنامه شما برای ساخت استخر می بایست استفاده از تمامی تجهیزات ایمنی را رعایت نمایید. این لوازم برای ایجاد آگاهی و جلوگیری از هرگونه رخداد هستند. از جمله تجهیزات ایمنی می توان به حصار دور ، وجود دستگیره های اطراف استخر ، جدا کننده قسمت کم عمق از عمیق ، دارا بودن تیوپ نجات غریق و… می باشد.

آبنما ها و فواره ها

استفاده از آبنما در استخر آن را بسیار جذاب و زیباتر می کند. این تجهیزات نیز در داخل استخر استفاده می شوند و همچون تاسیسات می بایست قبل از شروع پروژه طراحی شوند.

بدون نظر

  1. نیکنام اردیبهشت 3, 1400

    می خواستم بدونم لیست قیمت تجهیزات استخر رو از کجا می تونم داشته باشم ؟

    1. کارشناس آکام استخر اردیبهشت 3, 1400

      با سلام
      از طریق تماس با کارشناسان روشی که برای دریافت لیست قیمت تجهیزات راحت تر هستید را انتخاب نمایید. (ارسال توسط واتس آپ ، عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید