تجهیزات جانبی استخر

تجهیزات جانبی استخر

تجهیزات جانبی استخر

جهت بالابردن ایمنی استخر، محصولات زیادی وجود دارد که می توانند به محوطه استخر شما اضافه شوند. هنگام ساخت استخر ، اینکه افراد خانواده و حیوانات خانگی از امنیت کافی برخوردار باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا چند محصول وجود دارد که ممکن است بخواهید جهتع بالابردن ایمنی از آنها استفاده نمایید :

نرده های استخر

حصار های استخر یکی از راه های رایج برای اطمینان از ایمنی در هنگام ساخت استخر می باشد. بسیاری از نرده های استخر برای استفاده راحت طراحی شده و لولاها و مکانیسم های قابل شکستن یا چسبی را محدود می کنند. حصارهای محافظ میتوانند دائمی و یا موقت باشند. حصارهای دائمی توصیه اول خواهند بود. دیوارهای جداکننده چهارطرفه ، ایمن ترین نوع حصار می باشد. بطوری که تحت هیچ شرایطی کودکان نتوانند از آن عبور کنند.

حصارهای آلومینیومی یا استیل جزو مواد توصیه شده هستند . آلومینیوم سبک است و هر دو مقاوم در برابر خوردگی هستند . همچنین حصارهای چوبی نیز میتوانند هنگام ساخت استخر استفاده شوند ولی نسبت به آلومینیوم و استیل به نگهداری بیشتری نیاز دارند و هر چندوقت یک بار نیاز به بازسازی و یا رنگ آمیزی خواهند داشت .

همچنین حصارهای کامپوزیتی نیز میتوانند انتخاب مناسبی باشند. حصارهای کامپوزیتی طرح چوب میتوانند جلوه های بصری مجموعه شما را بهبود بخشند . حصارهای فنس مانند نیز میتوانند استفاده شوند . ایراد مهم آنها ظاهر صنعتی گونه آنهاست .آنهاست

نرده های متحرک انتخاب مناسبی هستند تا هنگام میهمانی ها و یا حضور بزرگسالان ، در صورت لزوم برداشته و جمع شوند.

هشدار دهنده استخر

انواع مختلفی از آلارم های استخر وجود دارد که بسته به نوع بودجه شما، نوع استخر و نیازهای فنی بستگی دارد. به یاد داشته باشید که آلارم های استخر یک ابزار هستند که به شما کمک می کند تا منطقه شنا کردن خود را امن تر کنید. هدایت و مراقبت والدین در حصول اطمینان از امنیت استخر ضروری است.

دروازه هشدار دهنده

آلارم دروازه به طور مستقیم در دروازه ورودی استخر توسط سوئیچ مغناطیسی نصب شده است. این آلارم ها که باتری دارند، زمانی که دروازه باز و میدان الکتریکی شکسته می شود، فعال می شوند. یک دکمه لغو وجود دارد که می تواند توسط یک فرد بزرگسال فشار داده شود تا بتواند بدون زنگ زدن از آن عبور کند. آلارم دروازه ها برای استفاده در فضای باز طراحی شده است، در اندازه های مختلف ، ارزان هستند و آسان برای نصب.

آلارم درب

هنگامی که درب باز می شود، یک زنگ به صدا در می آید. این آلارم ها، که با استفاده از یک کلید یا صفحه کلید روشن یا خاموش می شوند، یا با باطری کار می کنند یا از جریان برق استفاده می کنند.. این تجهیزات همچنین در تشخیص اینکه فردی وارد محوطه شده است مفید هستند.

هشدار دهنده محیط

آلارم های محیطی از نور لیزر یا مادون قرمز استفاده می کنند . وقتی کسی وارد محیط می شود، پرتو را می شکند، زنگ هشدار می دهد. پرتوهای زنگ دار سی سانتیمتری تا شصت سانتیمتری در سطح زمین قرار دارند و باید با توجه به ارتفاع فرزندتان تنظیم شوند. این دستگاه ها حفاظت محیط اطراف را در ارتفاع کم ایجاد می کنند.

هشدار مچ دست

آلارم مچ دست جزو جدیدترین لوازم ایمنی آب است. آنها ممکن است در استخر یا حتی در یک قایق استفاده شوند. این دستگاه های ضد آب روی مچ کودکان بسته می شوند و با ایستگاه ارتباط برقرار می کنند. هنگامی که زنگ هشدار مچ دست در آب غوطه ور شود، زنگ ایستگاه فعال می شود.

سنسورهای شناور

سنسورهای شناور در لبه استخر یا داخل استخر نصب می شوند. آنها دارای کلید فعال و غیر فعال، باتری و قابل حمل هستند. به طور کلی، این آلارم ها هنگامی که جسم با وزن بیش از پانزده پوند وارد استخر می شود، جابجایی آب را حس می کند. وقتی این اتفاق می افتد، یک سیگنال به یک گیرنده از راه دور فرستاده می شود که یا در خانه است یا توسط فرد بزرگسال کنترل می شود. گیرنده یک هشدار با قدرت حدود 85 دسیبل را منتشر می کند.

آشکارسازهای حرارتی

آشکارسازهای حرارتی مادون قرمز ممکن است روی حصار یا دیوار استخر نصب شود. آنها همچنین می توانند در آبگرم، پاسیو یا گاراژ نصب شوند. آنها از یک ناحیه نیم دایره ای 8 یاردی محافظت می کنند و یک زنگ با قدرت 110 دسیبل ایجاد می کنند که می توانند تا 50 متری شنیده شوند. این آلارم ها که در هنگام نصب روی حصار یا دیوار حصار موثر هستند، پس از روشن شدن یک دقیقه پس از ورود به سیستم، دارای یک ویژگی تاخیر ورودی 5 ثانیه ای هستند که مانع از خروج دستگاه بلافاصله پس از فعال شدن می شود. ویژگی های منحصر به فرد شامل سنسور حرکتی و حسگر حساس به حرارت است که حتی می تواند توسط یک کودک یا حیوان کوچک هنگام انجام حرکات و انتشار حرارت از بدن در محدوده تحت کنترل خود فعال شود.

سنسور مادون قرمز استخر

سنسورهای مجهز به مانیتورهای مادون قرمز ترکیبی از تمام ویژگی های مهم موجود در دستگاه های دیگر و بسیار مقرون به صرفه هستند. هر واحد به طور همزمان هم حركت و هم گرماي هر كسي را كه عبور مي كند تشخيص مي دهد و هيچ نتيجه غلطي براي اشیاي بی جان نمی دهد. با استفاده از این دستگاه، حصار محصور بخشی جدایی ناپذیر از سیستم نیست، همانطور که در اکثر سیستم های دیگر وجود دارد. این دستگاه با عملکرد کلید بر روی باتری ها یا آداپتور برق DC کار می کند و یک سیگنال هشدار دهنده 24 ساعته برای مصرف باتری کم دارد. با یک آژیر هشدار 110 دسیبلی، این نیز بلندترین قدرت زنگ در بازار است و می تواند از 50 متری فاصله قابل شنیدن باشد. این آلارم ها یک شعاع 8.5 یاردی و یک منطقه 150 درجه ای را پوشش می دهد.

هشدار دهنده های زمینی

از یک روش سنجش جدید استفاده می کند که نیازی به تعدیل ندارد و برای تشخیص نفوذ مشابه یک کودک 1 ساله با وزن 18 پوندی و بالاتر طراحی شده است. زنگ با کلید روشن / خاموش فعال می شود . به سادگی کلید را برای روشن کردن زنگ هشدار روشن کنید. ورودی به استخر توسط بچه ها، حیوانات خانگی و یا مزاحمان توسط حسگر الکترونیکی شناسایی می شود و یک زنگ هشدار در خانه و استخر فعال می شود. گیرنده از راه دور تا مسافت 200 فوت برد دارد و دارای یک منبع تغذیه 12 ولت است. امن، ساده و آسان برای کار، زنگ هشدار بر روی ریل بالاییاستخر قابل نصب است . هنگام استفاده از استخر میتوانید آن را بیرون از استخر قرار دهید .

تجهیزات ضد حبس شدن

حبس شدن میتواند از طریق مکش آب استخر اتفاق بیافتد . اگر این اتفاق رخ دهد، قربانی می تواند موها، اندام ها و یا سایر قسمت های بدن خود را به دام افتاده ببیند و به سمت مسیر تخلیه کشیده شود.
یک سیستم رهاسازیSVRS یک سیستم آزاد سازی نیروی مکش است. هنگامی که یک مسیر تخلیه یا مکش مسدود می شود، SVRS خلاء سریع ایجاد می کند. این کار به سرعت افرادی را که بدن و یا اندامشان در تخلیه به دام افتاده آزاد می کند. این سیستم در عملکرد پمپ دخالتی نمیکند. توصیه می شود دریک استخر حرفه ای SVRS نصب کنید. این سیستم از مکش افراد یا مو و بدن آنها به سمت تخلیه جلوگیری می کند.

محصولات عمومی ایمنی

با محصولات ایمنی استخر مناسب، می توانید خطرات موجود در استخرهای شنا را کاهش دهید و در عین حال محیط استخر خود را برای همه لذت بخش تر کنید.
• دستگیره ها حفاظت خوبی در برابر لغزش در پله ها و محیط اطراف فراهم می کند.
نشانه های استخر و نشانگرهای عمق نیز در منطقه استخر بسیار مهم است. این نشانگرهای عمق استخر را می توان روی پوشش های سرامیکی و شیشه هانصب کرد. نشانه هایی که باید در منطقه استخر شما باشد عبارتند از: “پریدن ممنوع”، “شیرجه ممنوع، آب کم عمق” و “لغزنده در هنگام مربوب بودن”.
• شما همچنین باید تجهیزات ایمنی اولیه در دسترس را داشته باشید مانند حلقه های نجات و قلاب نجات.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید