سایبان استخر و لذت شنا در طول سال

سایبان استخر و لذت شنا در طول سال

سایبان استخر و لذت شنا در طول سال

سایبان استخر شنا به شما اجازه می دهد تا در تمام طول سال از استخر روباز خود لذت ببرید. آیا دوست ندارید بعد از یک روز سخت کاری ، کمی آب تنی کنید و خستگی اتان را کم کنید در حالی که اطراف شما پر از برف است ؟ البته که شما این را دوست دارید! شما تنها با استفاده از کاور زمستانی استخر قادر به استفاده از آن در تمام طول سال نخواهید بود و برای لذت بردن نیاز به ایجاد یک فضای مناسب دارید.

عکس سایبان تلسکوپی استخر شنا

عکس سایبان تلسکوپی استخر شنا

سایبان های استخر برای استفاده استخر در تمام طول سال طراحی شده اند. صفحات پلی کربنات در سایبان ها یک محیط محصور با عایق بندی خوب را با اجازه دادن به اشعه خورشید از طریق ایجاد یک اثر گلخانه ای فراهم می کنند. چهارچوب های این صفحات دارای عایق ها و درزگیرهای پلاستیکی مخصوص برای جلوگیری از هدر رفت گرما هستند و یک محیط بسته گرم را ایجاد می نمایند.

ساخت سایبان استخر به دلایل متعدد یک سرمایه گذاری است

به عنوان شخصی که از استخر خانگی استفاده می کند، می دانید که نگهداری استخر شنا می تواند بسیار پر زحمت و هزینه بر باشد. شما با ساخت سایبان استخری کارتان راحت می شود و نیازی به سرویس ها و رسیدگی های گران قیمت نخواهید داشت و شب ها خیالتان از بابت استخر راحت است و دمای آب آن در فصل سرما حفظ می شود و همچنین نکته قابل توجه این است که با این راه دیگر برگ ها و گرد و خاک و کثیفی ها وارد آب استخر نمی شوند و این خود یک مزیت بزرگ به حساب می آید. سایبان های استخری سرمایه گذاری بزرگی هستند زیرا :

    عکس سایبان بزرگ جمع شونده استخر شناعکس سایبان بزرگ جمع شونده استخر شنا

 

  • این پوشش به شما اجازه استفاده از استخر را در تمام طول سال به صورت شبانه روزی می دهد.
  • در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود. شما ساعت ها باید برای سرویس و نگهداری استخر شنا خود صرف کنید و هزینه زیادی را برای این بخش در نظر بگیرید.
  • صرفه جویی در هزینه های انرژی برای گرم کردن آّب در فصل زمستان با استفاده از انرژی خورشید به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
  • استخر را برای کودکان امن تر می کند. یک حصار به تنهایی برای جلوگیری از ورود کودکان به داخل استخر کافب نمی باشد و آن ها باهوش هستند و کنجکاو. این پوشش خیال شما را راحت می سازد و با استفاده از قفل می توانید آن را امن تر کنید.
  • صفحات پلی کربنات از تابش نور مستقیم آفتاب و اشعه های فرابنفش به پوست محافظت می کنند و دیگر به بیماری های پوستی دچار نخواهید شد.

مزایا و فواید داشتن سایبان استخر شنا

اگر برای استخر شنا خود از سایبان استفاده کنید یک تحربه آرامش بخش ، خصوصی تر ، ایمن تر و تمیزتری را تجربه خواهید کرد. استفاده از سایه بان استخر فواید بسیاری برای شما خواهد داشت، شما می توانید در تمام طول سال از استخر بهره مند شوید و با استفاده از سایبان های جمع شونده در فصل گرما از شنا کردن در هوای آزاد لذت ببرید. زمان کمتری برای تمیز کردن استخر نیاز خواهید داشت و تعدا دفعات چک کردن کیفیت آب استخر هم به دلیل جلوگیری از ورود کثیفی ها به داخل کمتر خواهد شد و همچنین به مواد شیمیایی کمتری برای تصفیه آب استخر خود نیاز خواهید داشت و این یعنی سالم تر می مانید.

عکس سایبان بیضی شکل استخر شنا

عکس سایبان بیضی شکل استخر شنا

با این کار نوسانات دمایی آب استخر کاهش پیدا می کند و اتلاف آب با تبخیر به حداقل می رسد. شما با استفاده از انرزی تجدید پذیر خورشید که با محیط زیست سازگار است تولید گرما می کنید و هزینه های مربوط به انرژی را به حداقل می رسانید. نیاز کمتری به تعویض و یا اضافه کردن آب به استخر خواهید داشت.

سایبان های استخر دارای چهارچوب های آلومینیومی هستند و آن ها با ساختار مستحکم خود به دیواره ها متصل می شوند و در  زمان طوفان و آب و هوای خراب دوام بالایی دارند و از آسیب رسیدن به استخر شنا شما محافظت می کنند. چهارچوب های آلومینیومی بادوام و صفحات پلی کربنات آن ها سال ها عمر می کنند.

مزیت دیگر استفاده از سایبان های استخری پوشش مناسبی است که آن ها به استخرهای روباز می دهند و در ایران ما می توانیم با به کار بردن این سازه جهت مسدود سازی دید استخرهای روباز خانگی با هزینه کم استفاده نماییم. با این کار امنیت استخر را برای کودکان بالا می بریم و از پوست خود در برابر اشعه های ماورای بنفش آفتاب محافظت می کنیم.

بدون نظر

  1. حسین صالحی مرداد 4, 1399

    .سلام وقتتون بخیر نمایندگی در شیراز دارید یا نه؟؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید ادرس ارسال بفرمایید

    1. کارشناس آکام استخر مرداد 4, 1399

      با سلام ، ممنون از دیدگاهتون

      در شهر شیراز متاسفانه نمایندگی نداریم ، ولی با ارسال نقشه های استخر می توانیم آن ها بررسی نماییم و در صورت موافق بودن پروژه شما را به انجام رسانیم.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید